• Kriminalitu zastavit nedokážeme.


  • Pomáhat jejím obětem však umíme,

  • již 33 let!

BKB získal reklamu na dobíjecích kuponech Vodafonu

BKB získal reklamu na dobíjecích kuponech Vodafonu

Praha, 3. července 2012 – Vodafone již potřetí nabídl jeden celý reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní tak zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně na svých dobíjecích kupónech. Letos prostor získaly neziskové organizace Post Bellum, Český červený kříž, Charita Ostrava a Bílý kruh bezpečí. V loňském roce tímto způsobem Vodafone pomohl třem neziskovým organizacím zvýšit počet dárcovských SMS až desetkrát.

„Bezplatnou podporou DMS projektů na našich dobíjecích kuponech ukazujeme, jak může firma prakticky pomáhat neziskovému sektoru,“ říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: “O projektech se jen za minulý rok dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim meziročně vzrostl desetinásobně.”

Výběrová komise, složená ze zástupců operátora a neziskového sektoru, vybrala letos čtyři vítězné DMS kampaně. Každým rokem stoupá počet přihlášených neziskových organizací i kvalita jejich návrhů. Letos se přihlásilo více než padesát projektů. Dobíjecí kupony Vodafonu s novými DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od podzimu 2012.

Vítězné DMS projekty neziskových organizací:
• Post Bellum – založená novináři a historiky. Jejím cílem je shromáždit co nejrozsáhlejší sbírku autentických příběhů a fotografií lidských osudů z doby 2. světové války a komunistické totality.
• Český červený kříž – působí v oblasti humanitární, sociální a zdravotní, zajišťuje mimo jiné školení široké veřejnosti v první pomoci nebo koordinuje bezplatné dárcovství krve či humanitární pomoc.
• Charita Ostrava – základním posláním je pomoc lidem v nouzi bez ohledu na jejich rasu, národnost či vyznání. Pomoc je realizována zejména prostřednictvím poskytovaných sociálních a sociálně zdravotních služeb.
• Bílý kruh bezpečí – poskytuje odborné sociální poradenství, telefonickou krizovou pomoc a službu intervenčního centra obětem kriminálních činů.

DMS, neboli dárcovská SMS, je již osm let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč a příjemce pomoci obdrží 27 Kč. Je možné přispívat i tzv. roční DMS. Službu zajišťuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již téměř  400 milionů korun.

O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz

Představenstvo z.s. Bílý kruh bezpečí uděluje souhlas k užití a šíření materiálů umístěných na této stránce ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona, za podmínek, že kopie budou využívány pouze k nekomerčním informačním účelům, dílo nebude nijak upravováno ani měněno, grafické prvky tvořící součást díla (grafy a tabulky) nebudou rozmnožovány a šířeny odděleně od souvisejícího textu a naopak. Na každé takto pořízené kopii tohoto díla bude viditelně uveden text: "Copyright Bílý kruh bezpečí, z.s."

Schváleno představenstvem Bílého kruhu bezpečí, z.s. dne 21.4.2009